PONOVNO NA ZALOGI
ZA DOLGE IN MOČNE LASE
BREZPLAČNA POŠTNINA NAD 50€
DO 40% POPUSTA NA PAKETE
PONOVNO NA ZALOGI
ZA DOLGE IN MOČNE LASE
BREZPLAČNA POŠTNINA NAD 50€
DO 40% POPUSTA NA PAKETE
PONOVNO NA ZALOGI
ZA DOLGE IN MOČNE LASE
BREZPLAČNA POŠTNINA NAD 50€
DO 40% POPUSTA NA PAKETE

Dostava in vračila

Pošiljamo s Pošto Slovenije, po celi Sloveniji, strošek poštnine pa znaša 2€. Poštnina za naročila večja od 50€ je BREZPLAČNA.

Naročila so odpremljena vsak dan od ponedeljka do petka.
Ob sobotah in nedeljah naročil ne obdelujemo in ne pošiljamo.

Prosimo, upoštevajte:
Ko bo vaše naročilo poslano, boste prejeli obvestilo po e-pošti.
Obdelava naročila pred odpremo lahko traja do 48 ur.
Za standardno dostavo bo po obdelavi naročila potrebno od 1 do 3 delovnih dni za dostavo.
Dostava ob koncu tedna ni na voljo

VRAČILA - Vsi izdelki
Medyko za vse izdelke ponuja 60-dnevno garancijo zadovoljstva od datuma dostave.

Če ste pri podjetju Medyko naročili prehranska dopolnila in se odločite, da izdelek ni za vas, lahko sprejmemo vračilo, tudi če je izdelek odprt. Vsa vračila je treba zahtevati v 60 dneh od datuma dostave.

Vsi izdelki morajo biti predhodno odobreni za vračilo, in sicer tako, da nam pošljete e-pošto na naslov info@medyko.si. Če izdelek preprosto pošljete nazaj, ne da bi nas pred tem kontaktirali, ne moremo omogočiti ustreznega vračila.

Stranke so odgovorne za stroške vračila izdelkov. Celotno vračilo kupnine boste prejeli v roku 30 dni.

Po obdelavi povračilo traja do 30 delovnih dni, da se knjiži na strankin račun. Povračila se izdajo na enako plačilno sredstvo, kot ga je uporabil potrošnik. 

60 dnevna garancija zadovoljstva

V primeru koriščenja 60 dnevne garancije zadovoljstva, lahko povrnemo kupnino za odprte izdelke, do 60 dni uporabe izdelka (1 pakiranje Beautymins, 2 pakiranja Skinbiotics). Preostali izdelki iz naročila morajo biti vrnjeni zaprti, v originalni embalaži. 

Po oddaji naročila se lahko kupec v primeru kakršnih koli sprememb obrne na info@medyko.si. Če Medyko lahko ugodi željeni zahtevi pred odpremo, se zaradi zahteve stranke, ki je zahtevala prilagoditev prvotnega naročila, odpove pravici do povračila ali vračila kakršnih koli prilagojenih izdelkov.

Za vračilo denarja je treba izdelek vrniti.

Omejitve:

Naročila, preklicana pred izpolnitvijo, so upravičena do celotnega vračila.
Vračila se izdajo na plačilno metodo, uporabljeno pri transakciji, v primeru plačila ob prevzemu je treba ob zahtevku za vračilo navesti bančni račun. Stroškov pošiljanja ni mogoče povrniti.
Za vse pakete, ki nam jih je imenovani prevoznik vrnil, ker stranka ni bila na voljo za prevzem paketa ali zaradi napačnih podatkov o pošiljanju, se lahko zaračunajo dodatni stroški pošiljanja za ponovno pošiljanje.
Če se paket izgubi ali poškoduje med prevozom, ga bo Medyko ponovno poslal brez dodatnih stroškov. 
Če je bilo naročilo poslano in stranka opazi napačen naslov, Medyko ni odgovoren za preusmeritev pošiljke na pravilen naslov ali za stroške spremembe naslova med prevozom.

crossmenu