Dostava in vračila

Pošiljamo s Pošto Slovenije, po celi Sloveniji, strošek poštnine pa znaša 2€ pri plačilu s paypalom ali kreditno kartico ter 3€ pri plačilu po povzetju. Poštnina za naročila večja od 50€ je BREZPLAČNA.

Naročila so odpremljena vsak dan od ponedeljka do petka.
Ob sobotah in nedeljah naročil ne obdelujemo in ne pošiljamo.

Prosimo, upoštevajte:
Ko bo vaše naročilo poslano, boste prejeli obvestilo po e-pošti.
Obdelava naročila pred odpremo lahko traja do 48 ur.
Za standardno dostavo bo po obdelavi naročila potrebno od 3 do 5 delovnih dni za dostavo.
Dostava ob koncu tedna ni na voljo

VRAČILA - Vsi izdelki
Medyko za vse izdelke ponuja 60-dnevno garancijo zadovoljstva od datuma dostave.

Če ste pri podjetju Medyko naročili prehranska dopolnila in se odločite, da izdelek ni za vas, lahko sprejmemo vračilo, tudi če je izdelek odprt. Vsa vračila je treba zahtevati v 60 dneh od datuma dostave.

Vsi izdelki morajo biti predhodno odobreni za vračilo, in sicer tako, da nam pošljete e-pošto na naslov info@medyko.si. Če izdelek preprosto pošljete nazaj, ne da bi nas pred tem kontaktirali, ne moremo omogočiti ustreznega vračila.

Stranke so odgovorne za stroške vračila izdelkov. Celotno vračilo kupnine (Brez stroškov pošiljanja) boste prejeli v roku 30 dni.

Po obdelavi povračilo traja do 30 delovnih dni, da se knjiži na strankin račun. Povračila se izdajo na kreditno kartico/bančni račun, ki je bil uporabljen pri transakciji. Stroškov pošiljanja ni mogoče povrniti.

VEČKRATNA VRAČILA IN PRAVILNIK O VRAČILU ZA VEČ PREDMETOV

Za preprečevanje goljufij in zaščito podjetja Medyko pred strankami, ki zlorabljajo sistem vračil, ima podjetje Medyko pravico zavrniti vračilo/povračilo, če je stranka že prej izkoristila to možnost. Na primer, če je stranka vrnila en izdelek, nato pa se je odločila, da bi vrnila še en isti izdelek in poskušala dobiti denar nazaj, čeprav je izdelek uporabila, ima Medyko pravico zavrniti vsako dodatno vračilo ali vračilo po prvem vračilu. Ta pravilnik velja za vsa vračila za isto naročilo ali za nova naročila. Medyko lahko po lastni presoji zavrne dodatna vračila/povračila po tem, ko je bilo eno že odobreno.

Po oddaji naročila se lahko kupec v primeru kakršnih koli sprememb obrne na info@medyko.si. Če Medyko lahko ugodi željeni zahtevi pred odpremo, se zaradi zahteve stranke, ki je zahtevala prilagoditev prvotnega naročila, odpove pravici do povračila ali vračila kakršnih koli prilagojenih izdelkov.

Za vračilo denarja je treba izdelek vrniti, tudi če je bil uporabljen v celoti.

Omejitve:

Naročila, preklicana pred izpolnitvijo, so upravičena do celotnega vračila.
Vračila se izdajo na plačilno metodo, uporabljeno pri transakciji, v primeru plačila ob prevzemu je treba ob zahtevku za vračilo navesti bančni račun. Stroškov pošiljanja ni mogoče povrniti.
Za vse pakete, ki nam jih je imenovani prevoznik vrnil, ker stranka ni bila na voljo za prevzem paketa ali zaradi napačnih podatkov o pošiljanju, se lahko zaračunajo dodatni stroški pošiljanja za ponovno pošiljanje.
Paketi, ki jih prevoznik izgubi, niso upravičeni do povračila. v tem primeru vas prosimo, da se obrnete na prevoznika s številko za sledenje, ki vam bo lahko pomagal ugotoviti, kje se nahaja vaše naročilo.
Če se paket izgubi ali poškoduje med prevozom, ga bo Medyko ponovno poslal brez dodatnih stroškov. Podjetje Medyko ne bo vrnilo denarja za naročilo, če se izgubi ali poškoduje med prevozom.
Vsa naročila z oznako "dostavljeno" in veljavnimi podatki o sledenju ne morejo biti povrnjena, če stranka ne more najti izdelka. Stranka se bo morala obrniti neposredno na prevoznika ki bo svetoval kako postopati naprej.
Naročil, ki so bila zaradi napake stranke dostavljena na napačen naslov, ni mogoče povrniti. Če je bilo naročilo poslano in stranka opazi napačen naslov, Medyko ni odgovoren za preusmeritev pošiljke na pravilen naslov ali za stroške spremembe naslova med prevozom.
crossmenu