Avtor: Maša B.
Objavljeno: 21/06/2022

Vaša koža in pantotenska kislina (vitamin B5). Kako vam lahko pomaga?

Medyko logo, roza
V TEM ČLANKU

Pantotenska kislina ali vitamin B5 je v vodi topen vitamin, ki uravnava številne procese v našem telesu. Vitamini B kompleksa so resnično ključni delavci, ki skrbijo za naše zdravje. Moje življenje se je dramatično spremenilo, ko sem ugotovila, kaj lahko naredi z mojo kožo. Berite naprej in povedala vam bom, kaj sem odkrila.

Rumena kapsula z napisom Vitamin B5

Vitamin B5 najdemo predvsem v živilih, kot so npr:

1. Jajca
2. Stročnice
3. Žita
4. Mleko
5. Meso
6. Zelenjava

Pantotenska kislina je oblika vitamina B5, razvita v laboratorijih. Veliko se uporablja v izdelkih za nego las in kože za lokalno uporabo, prav tako pa je na voljo tudi v obliki prehranskih nadomestil.

Štiri bistvene naloge, ki jih opravlja vitamin B5:

-Ohranja zdravo črevesje in prebavni sistem

-Pomaga pri nastajanju rdečih krvničk

-Ključen za zdravo, sijočo kožo in lase

-Skrbi za jetra in živčni sistem

Najboljša hrana, ki jo lahko uživate, da vam ne bo primanjkovalo pantotenske kisline:

Hrana bogata z vitaminom B5 na leseni mizi
1. Žita (polnozrnata)
2. Ribe in morski sadeži (losos)
3. Mlečni izdelki (mleko, jogurt)
4. Stročnice (soja)
5. Meso (govedina, puran, piščanec)
6. Zelenjava (brokoli, cvetača, koruza, sladki krompir, avokado, paradižnik)

Tudi prehranska dopolnila so odlična možnost, vendar je priporočljivo jemati multivitamine, kot je Skinbiotics vitamini za kožo, ki vsebujejo vsa hranila, ki jih potrebuje vaša koža. Tovrstni multivitamini imajo pravo kombinacijo vsega, kar potrebujete, še vedno pa je pomembno, da živite in jeste zdravo, s hranili bogato hrano.

Začni svojo pot do čiste kože s Skinbiotics

Dve škatlici Skinbiotics, ena je pred drugo
Za omejen čas lahko ob prvem naročilu kompleta 4x Skinbiotics dobiš 40 % popusta + brezplačno dostavo.
NAROČI ZDAJ

Kaj lahko pridobim z uporabo pantotenske kisline

1. Odpravite rdečico in vnetja
2. Ohranite vlažnost kože
3. Deluje proti staranju
4. Antioksidant
5.Ostale pomembne zdravilne lastnosti


Glavna prednost pantotenske kisline za kožo je, da jo pomladi in pomiri ter jo naredi čim bolj sijočo. O vitaminu B5 in njegovih sposobnostih za hidracijo kože ne slišite veliko... vedno je govora o hialuronski kislini, ki sicer deluje, vendar je pantotenska kislina prav tako pomembna in učinkovita kot že prej omenjena hialuronska. Tudi ta namreč privlači vodo in vlago v koži ter jo naredi mehko in sijočo.

1. Odpravi rdečico in vnetje

Pantotenska kislina deluje protivnetno na kožo in jo ščiti pred škodljivimi UV-žarki. Zmanjšuje hrapavost kože in vnetja, ki jih lahko povzroči natrijev lavrilsulfat, ki ga pogosto najdemo v izdelkih za nego las in kože.

2. Ohranja kožo navlaženo

Vitamin B5 zadržuje vodo in vlago v koži, zato je ta dobro navlažena in pripravljena na vse. Vlaga preprečuje suho kožo, srbečico ter ohranja vašo kožo elastično in čvrsto. Ustrezna hidracija zagotavlja, da vaša koža tvori učinkovito zaščitno pregrado, ki jo ščiti pred morebitnimi zunanjimi vsiljivci, kar preprečuje dermatitis.

3. Učinkuje proti staranju

Pantotenska kislina ima odlične lastnosti proti staranju, saj zmanjšuje gube na obrazu, tako da naredi kožo čvrsto in mehko, pospešuje proizvodnjo kolagena in elastina, pravi vrelec mladosti!

4. Antioksidant

Glutation je sestavina, ki zmanjšuje nastajanje melanina in odpravlja temne lise na obrazu. Vitamin B5 pospešuje nastajanje te ključne sestavine, zato je popoln antioksidant!

5. Zdravilne lastnosti

Ta vitamin je bistvenega pomena pri obnovi brazgotin/tkiv, kar pride zelo prav ljudem, ki trpijo za aknami in drugimi povezanimi težavami s kožo. Pantotenska kislina pospešuje proizvodnjo kolagena, beljakovine, ki je ključna za odpravljanje poškodb.

Znaki, da vam primanjkuje vitamina B5

Ženska s črnimi lasmi se drži za glavo ker jo boli
Kot pri vsakem vitaminu je tudi pri vitaminu B5 za optimalne rezultate potrebno, da ga dobimo v priporočenem dnevnem odmerku. Če nam to ne uspe, se lahko pojavijo naslednji simptomi:

Razdražljivost
Glavobol
Motnje spanja
Bruhanje
Mišični krči
Nemirnost
Pekoča stopala
Depresija
Nespečnost
Bolečine v želodcu
Utrujenost


Zaključek

Tako kot večina vitaminov je tudi vitamin B5 izredno pomemben za naše življenje. Pomembno je, da se pravilno prehranjujemo in vitamine pridobivamo z že omenjeno hrano. Dobra in zanesljiva izbira so prehranska dopolnila, zlasti multivitamini, ki skrbijo za celotno kožo, kot so Skinbiotics vitamini za kožo. Z njimi odpravite ugibanja o doziranju pantotenske kisline in svojemu telesu zagotovite vse, kar potrebuje, da postane in ostane zdravo.

Pogosta vprašanja:

Kaj lahko pridobim z uporabo Vitamina B5?

Vitamin B5 odpravlja rdečico in vnetja, ohranja kožo vlažno, deluje proti staranju, prav tako pa je antioksidant.

Kakšni so znaki pomanjkanja vitamina B5?

Pomanjkanje Vitamina B5 ima lahko kar nekaj stranskih učinkov, ki so lahko: 

Razdražljivost
Glavobol
Motnje spanja
Bruhanje
Mišični krči
Nemirnost
Pekoča stopala
Depresija
Nespečnost
Bolečine v želodcu
Utrujenost

Katera hrana je bogata z vitaminom B5?

Vitamin B5 najdemo predvsem v živilih:

Jajca
Stročnice
Žitih
Mleko
Meso
Zelenjava

Začni svojo pot do čiste kože s Skinbiotics

Dve škatlici Skinbiotics, ena je pred drugo
Za omejen čas lahko ob prvem naročilu kompleta 4x Skinbiotics dobiš 40 % popusta + brezplačno dostavo.
NAROČI ZDAJ
crossmenu